۱۴۰۱ دوشنبه ۲ خرداد
العربیه
English
صفحه اصلی
عضویت / ورود
ارتباط با ما
!!!b2!!!
!!!b2!!!
ریاست
حوزه ریاست
حوزه روابط عمومی
مدیریت حراست
معرفی
اعضاء و کارکنان
دفتر نظارت و ارزیابی
معرفی
شرح وظایف
اهداف
دفتر جذب اعضاء هیئت علمی
معرفی
اهداف
آیین نامه ها و شیوه نامه ها
کاربرگ ها
ارتباط با ریاست
معاونت ها
معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی
معاونت فرهنگی و دانشجویی
معاونت پژوهش و فناوری اطلاعات
معاونت مالی اداری
دانشکده ها
دانشکده فنی و مهندسی
دانشکده علوم انسانی
دانشکده هنر و معماری
آموزش مجازی
سامانه آموزش آنلاین
تور مجازی
تماس با ما
کنفرانس ملی تحول دیجیتال چالشها و فرصتها
شرح وظایف
به نام خدا
( شرح وظایف دفتر نظارت و ارزیابی مؤسسه آموزش عالی راغب اصفهانی)
دفتر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت موسسه زیر مجموعه حوزه ریاست بوده و با توجه به نقش نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت درنظام آموزشی ،به بررسی و شناسایی وضعیت موجود در موسسه پرداخته ،نقاط قوت و ضعف آن را جهت کمک به سیاست گذاری ، برنامه ریزی و تصمیم گیری های آتی و همچنین کمک به افزایش ارتقاء کمی و کیفی آموزشی مورد بررسی و پیگیری های لازم قرار خواهد داد.
با توجه به مقدمه ی فوق ،دفتر نظارت و ارزیابی بصورت یک واحد ،فعالیت خود را مبنی بر انجام وظایف زیر آغاز کرده که این وظایف به شرح ذیل می باشد .
1- تلاش در جهت بررسی وظایف و حسن اجرای آیین نامه ها ،مقررات، برنامه های آموزشی، پژوهشی ،فناوری، مالی،فرهنگی، دانشجویی و اجرایی درموسسه
2- تهیه گزارش های علمی و تحلیلی و تدوین سیاست ها و برنامه ها و ارایه راهکارهای مناسب اجرایی در زمینه نظارت و ارزیابی در راستای بهبود کمی و کیفی فعالیت های موسسه که زمینه ساز ارتقاء آن و اعتبار بخشی به موسسه می باشد.
3- دریافت و تجزیه و تحلیل آمار و اطلاعات مؤسسه بمنظور سنجش میزان دستیابی به اهداف مورد نظر و ارسال گزارش عملکرد در پایان هر نیمسال تحصیلی به شورای مدیریت موسسه
4- نظارت بر حسن اجرای مصوبات شورا و دستورالعمل ها در کلیه ی فعالیت های مؤسسه
5- نظارت برچگونگی تحقق اهداف توسعه ایی مؤسسه که مبتنی برطرح جامع می باشد
6- تعامل مستمر و ایجاد هماهنگی و ارتباط میان موسسه و دبیرخانه شورای نظارت و ارزیابی وزارت عاوم و دفتر نظارت و ارزیابی استانی جهت ارتقا کیفیت آموزشی، پژوهشی، فناوری، فرهنگی و... و نیز همکاری با گروههای اعزامی دفتر نظارت و ارزیابی
7- تنظیم دستور جلسات شورای نظارت و پی گیری اجرای مصوبات آن
8- حمایت از انجام ارزیابی درونی توسط گروه های آموزشی مؤسسه
9- حمایت از خود ارزیابی اعضای هیات علمی و کارکنان
10- بررسی اطلاعات فرمهای ارزشیابی دانشجویان از اساتید و تهیه گزارش از مجموع آن ها جهت ارائه به ریاست محترم موسسه ، معاون آموزشی و سپس اعلام نتیجه به اعضای محترم هیات علمی .
11- نظارت بر حسن برگزاری کلاس ها و اجرای امتحانات در هر نیمسال تحصیلی و ارسال گزارش آن به مسئولین مربوطه
12- پیگیری اقدامات و تأثیرات ناشی از ارزیابی ها
13- نظارت بر قراردادهای حق التدریس اعضاء هیات علمی و اساتید مدعو .
14- بررسی اطلاعات و داده ها در سامانه hes .
15- پیگیری و پاسخ گویی به شکایات دانشجویان ،کارکنان و اعضاء هیات علمی
16- برگزاری جلسات کمیته ترفیع جهت بررسی درخواست های هیئت علمی و پیگیری وضعیت ارتقاء و ترفیع ایشان ( از آنجا که دفتر نظارت ، وظیفه ارزشیابی کلیه ی اساتیداعم از تمام وقت و مدعو موسسه را برعهده دارد ، جهت انجام مراحل ارتقا و تبدیل وضعیت هیئت علمی، پس از بررسی فرم های کیفیت تدریس ، ارزیابی داخلی و بیرونی گروههای آموزشی موسسه را مدیریت نموده و گزارش های مربوطه را جهت تصمیم گیری های بعدی به ریاست موسسه و کمیته ی ترفیع اعلام می نماید.)
17-انجام امور محوله از مسئولین مافوق
تاریخ به روز رسانی:
1399/03/18
تعداد بازدید:
2337
Powered by
Dorsa
Portal