1ـ برقراری ارتباط مستمر( مصاحبه، سخنرانی و .... ) با رسانه های گروهی و الکترونیکی به منظور انعکاس دیدگاه ها و تشریح فعالیت ها، برنامه ها و اقدامات دانشگاه. 2 ـ ایجاد ارتباط موثر بین دانشجویان، کارکنان و اعضای هیات علمی در واحدهای سازمانی ذیربط از طریق دریافت پیشنهادات، انتقادات و نظرات به منظور انعکاس به مقام مافوق و بالعکس. 3 ـ مطالعه و بررسی جراید، مطبوعات و نشریات چاپی و الکترونیکی در ارتباط با مسائل دانشگاه به ویژه آموزشی و پژوهشی به منظور گردآوری و اعلام اخبار و اطلاعات لازم در این زمینه به مسئولین دانشگاه و تهیه آرشیو. 4 ـ تهیه، تنظیم، اجرای طرحها و برنامه های اطلاع رسانی و تدوین گزارش عملکرد سالانه دانشگاه. 5 ـ برنامه ریزی و اداره ی امور کنفرانسها، سمینارها 6- برگزاری نمایشگاه های داخلی و همکاری در برگزاری نشست ها. 7 ـ تهیه و تنظیم کاتالوگ دانشگاه به زبانهای فارسی و خارجی. 8 ـ برنامه ریزی به منظور انجام امور سمعی و بصری دانشگاه. 9 ـ همکاری با معاونت های آموزشی و تحصیلات تکمیلی و دانشجویی و فرهنگی به منظور برگزاری اردوهای دانشجویان جدید الورود. 10 ـ ترویج و اشاعه موضوعات و توانایی های کار آفرینی در جذب مخاطبین. 11- توسعه روابط عمومی الکترونیک و استفاده از فنون و ابزارهای مدرن در حوزه روابط عمومی. 12ـ افزایش کیفیت و پوشش اطلاع رسانی نشریه سیمای خوارزمی دانشگاه . 13ـ تعمیق و توسعه ارتباطات مفید و مؤثر درون و برون دانشگاهی به منظور تأمین منافع مشترک.
|